tło

Szukaj na tym blogu

sobota, 15 marca 2014

Sklep internetowy Bottega Verde najlepszą witryną e-commerce we Włoszech

Firma Bottega Verde otrzymała prestiżowe wyróżnienie Webshop Awards Italy 2013 za najlepszą witrynę e-commerce zarówno ogólnie jak i w kategorii Zdrowie i uroda.
Konkurs, w którym głosowało 16 tysięcy użytkowników, miał na celu ocenę realizacji zakupów on-line z najbardziej znanych sieci handlowych, w kwestiach takich jak bezpieczeństwo i niezawodność, łatwość obsługi strony internetowej, obsługa klienta i terminy dostaw. W ocenianych obszarach sklep internetowy Bottega Verde okazał się numerem 1.
Wśród kluczowych elementów, które zawsze były dumą Bottega Verde, wyróżniono: dobry stosunek jakości do ceny, szeroki asortyment, codzienne promocje, naturalność składników, innowacyjność oraz relacje z konsumentami.
Gratuluję i cieszę się, że tak prężna i dobrze zarządzana firma jest już w Polsce!

 

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. jest to w sumie kolejny z wielu sklepów internetowych. Jak dla mnie mimo wszystko nadal najważniejsza jest dobra płatność. Dlatego wybieram sklepy gdzie widzę że są płatności https://www.cashbill.pl/pobierz/integracje/ i przede wszystkim świadczy to o tym, że dany sklep inwestuje w bezpieczeństwo transakcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie miałem okazji słyszeć o tym sklepie, ale może dlatego że go nie ma u nas. Jednak wiem po lekturze https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac że również za granicą wiele sklepów ma coś takiego jak program lojalnościowy. Fajna sprawa i teraz doskonale wiem jak się w tym wszystkim połapać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie znam tego sklepu więc nie bardzo mogę się na jego temat wypowiedzieć. Na ten moment jestem bardzo zadowolona z tego, że za zakupy można płacić przelewem online https://www.bezpresji.pl/przelewy-online-czy-sa-faktycznie-takie-bezpieczne-i-wygodne/ który sprawdza się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja całkowicie nie znam tego sklepu i w sumie to nie wiem co on sprzedaje. Ja również bardzo często zamawiam sporo rzeczy przez internet. Moim zdaniem warto jest wiedzieć co robić jak nasza paczka przyjdzie uszkodzona https://www.sendit.pl/blog/dostales-uszkodzona-przesylke-sprawdz-co-mozesz-zrobic-w-tej-sytuacji gdyż takie sytuacje mogą się zdarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ja również nie miałam nigdy okazji słyszeć o tym sklepie, ale może to dlatego, iż skupiłam się na otwarciu własnego sklepu. Na ten moment jestem bardzo zadowolona z wtyczek https://www.przelewy24.pl/do-pobrania#wtyczki dzięki którym bez problemu mogę zapewnić płatności online moim klientom.

    OdpowiedzUsuń