tło

Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 marca 2015

Bottega Verde - moje odkrycie, moja pasja (+ recenzje!)

Wprowadzenie włoskiej marki Bottega Verde na polski rynek było nie lada wydarzeniem. Firma we Włoszech cieszy się niezmiennym zainteresowaniem od ponad 40 lat, a jej zwolenników wciąż przybywa.
Podobnie dzieje się teraz na naszym rynku. Dzięki firmie Betterware marka Bottega Verde zagościła na dobre w naszym kraju i z miesiąca na miesiąc zyskuje rzesze zadowolonych klientek. Co je przekonuje? – oczywiście skład i aktywne działanie substancji w nich zawartych.
Bottega Verde to firma ukierunkowana na klienta świadomego, doceniającego jakość i innowacyjność, który czyta etykiety.

Bottega Verde to:
  • ponad 300 naturalnych substancji aktywnych
  • innowacyjne formuły i patenty, czyli skuteczność potwierdzona naukowo
  • kosmetyki nie testowane na zwierzętach
  • kosmeceutyki czyli produkty kosmetyczne nowej generacji o podwójnym działaniu pielęgnacyjnym i leczniczym.

Zarówno ja jak i moje Klientki i Przedstawicielki jesteśmy zachwycone tymi kosmetykami. Wysoka jakość, wszechstronne działanie i atrakcyjne opakowania, to tylko niektóre z atutów jakie je wyróżniają.

Oto kilka recenzji, które być może przekonają Państwa do zmiany dotychczasowych nawyków kosmetycznych i zachęcą do wypróbowania produktów marki Bottega Verde.

SCOLPITO KREM DO CIAŁA O DZIAŁANIU UJĘDRNIAJĄCO-UELASTYCZNIAJĄCYM (kod: 118415)

Przyjemny zapach, delikatna konsystencja i fantastyczne działanie. Bogaty skład produktu. Już po pierwszej aplikacji skóra staje się widocznie nawilżona i bardziej napięta. Plusem dla mnie jest również opakowanie (słoiczek) umożliwiające swobodny dostęp do kosmetyku i wykorzystanie go do ostatniej kropli bez konieczności wyciskania czy rozcinania opakowania.
Barbara Winko, Warszawa
------------------------------

SZAMPON "KERATYNA I KOKOS" (kod: 130522)


Moje włosy są cienkie i delikatne, a tym samym bardzo podatne na działanie wilgoci, czego efektem jest ich puszenie się. Po zastosowaniu tego szamponu moje włosy pięknie pachną, łatwo się rozczesują, są gładkie i jedwabiste w dotyku.
Barbara Winko, Warszawa
------------------------------

KREM DO TWARZY NA DZIEŃ O DZIAŁANIU NAWILŻAJĄCO-OCHRONNYM DLA CERY WRAŻLIWEJ I Z TRĄDZIKIEM RÓŻOWATYM (kod: 510146)


Moja skóra od zawsze była wymagająca. Jest delikatna, cienka i naczynkowa. Po aplikacji tego kremu czuję na twarzy zdecydowaną ulgę. Krem natychmiast koi, łagodzi i nawilża. Jak dla mnie to strzał w 10.
Sprawdź aktualną cenę i zamów.
Halina Skiba
------------------------------

ROZŚWIETLAJĄCY PODKŁAD KORYGUJĄCY


Świetny podkład, bardzo ładnie koryguje wszelkie przebarwienia skóry. Wygodny w aplikacji. Bardzo dobrze dopasowuje się do koloru skóry. Nie tworzy twardej „skorupy” i bez problemu utrzymuje się cały dzień. Jest bez zapachu i mnie nie uczula, co jest dla mnie bardzo ważne, gdyż jestem alergikiem.
------------------------------

OLIVO ROZŚWIETLAJĄCY KREM DO TWARZY Z MASŁEM OLIWNYM (kod: 122703)


Bardzo lekki krem rozświetlający, który również można używać na noc. Ma delikatny i przyjemny zapach. Bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustych plam.
Sprawdź aktualną cenę i zamów.
------------------------------

ŻEL USUWAJĄCY WORKI I CIENIE POD OCZAMI (kod: 115087)


To rewelacyjny kosmetyk dla kobiety w każdym wieku. Szybko się wchłania. Zapach neutralny. Już po tygodniu regularnego używania zauważyłam różnicę. Skóra wokół oczu jest delikatnie jaśniejsza i bardziej napięta.
Sprawdź aktualną cenę i zamów.
Żaneta Piasecka
------------------------------

MLECZKO W SPRAYU KERATYNA I KOKOS (kod: 130525)


Cudownie pachnie, a to dla mnie bardzo pożądane. Uwielbiam zapach moich włosów po jego użyciu. Szybko się wchłania i sprawia, że moje włosy są miękkie, wygładzone i zdecydowanie lepiej się rozczesują. Opakowanie poręczne, dopasowane do dłoni.
Żaneta Piasecka
------------------------------

ROZŚWIETLAJĄCY, NATURALNY PRASOWANY PUDER BRĄZUJĄCY O ZAPACHU KOKOSU (kod: 114995)


Jego zapach co rano przenosi mnie w świat tropików. Piękne i duże opakowanie. Kosmetyk bardzo trwały, aksamitny, wręcz luksusowy. Wspaniale matuje, modeluje i zostaje na skórze przez cały dzień. Kolor pięknie opalony, dopasowujący się do koloru skóry. Polecam.
Sprawdź aktualną cenę i zamów.
Marlena Nadulska
------------------------------

KREM CC

Polecam każdemu - przede wszystkim dlatego, że nie uczula, ładnie i równomiernie się rozprowadza. Konsystencja kremu o przyjemnym zapachu. Jest bardzo wydajny, przez co na długo wystarcza. Po jego rozprowadzeniu twarz wygląda naturalnie, nie świeci się.
Małgorzata Popiel
------------------------------

WYPIEKANY CIEŃ DO POWIEK WET'N DRY

Jest bardzo przyjemny z uwagi, iż długo się utrzymuje na powiekach, nie uczula, naturalny kolor podkreśla efekt wykonanego makijażu. Poprzez jego nakładanie na sucho bądź przy użyciu zwilżonego aplikatora makijaż jest widoczny.
Małgorzata Popiel
------------------------------

KREM DO RĄK - MAROKAŃSKI OLEJEK ARGANOWY (kod:120738)


Specyfika mojej pracy powoduje, że moje dłonie narażone są na szkodliwe dla nich czynniki. Ten krem to dla nich wybawienie. Szybko się wchłania, więc praktycznie zaraz po jego aplikacji mogę powrócić do pracy. Dodatkowo widocznie odżywia skórę moich dłoni i pięknie pachnie. Polecam każdemu.
------------------------------

MIELEXPERTISE - KREM DO TWARZY NA NOC O INTENSYWNYM DZIAŁANIU PRZECIWSTARZENIOWYM, REGENERUJĄCYM, PRZECIWZMARSZCZKOWYM, PRZECIWUTLENIAJĄCYM, NAPRAWCZYM I RELAKSUJĄCYM (kod: 112952)


Ten krem to luksus dla mojej skóry. To kompleksowy kosmetyk, który zadowala mnie pod każdym względem. Skóra jest widocznie napięta, nawilżona i odżywiona. Nie uczulił mnie, co jest dla mnie miłym zaskoczeniem i dodatkowym atutem.
Sprawdź aktualną cenę i zamów.
Maria Jakubowska
------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz